Hledání

Letecké modely >

Zobrazení: zobrazení na řádcích bez obrázků zobrazení na řádcích s obrázky zobrazení v blocích vedle sebe   Položek na stránku: Řadit podle:

FÍK – nejlevnější nerozbitná házedla a rádiem řízené modely z materiálu EPP

V základním provedení se jedná o hotová, levná , nerozbitná  házedla s výbornými letovými vlastnostmi. Můžete létat „za domem“, ale i ve větší místnosti. Díky pružnému materiálu /EPP/jsou nejen nerozbitná, ale jejich měkká špice téměř nic nepoškodí – osoby, auta, zařízení domácnosti, nábytek atp.

            Modely vhodné jak pro děti, tak pro dospělé. Jsou téměř připravená k letu, mají promyšlenou a odzkoušenou konstrukci. Vhodně zvolený profil a negativní zkroucení křídel dávají modelům vynikající letové vlastnosti.
            Montáž je velmi snadná, model zprovozníte během chvilky. Připevnění křídel k trupu gumičkou je odzkoušené výrobcem jako nejvýhodnější, jak po stránce spolehlivosti , tak trvanlivosti. Křídlo také není narušeno zářezy, což výrazně zvyšuje jeho pevnost.
            Pokud ale model nehodláte znovu rozebírat ( oddělovat křídla od trupu pro snadnější přepravu), můžete křídlo přilepit – oboustrannou páskou či lepidlem – sekundovým , epoxidovým, polyuretanovým a nebo termopistolí. Tyhle lepidla lze použít i pro montáž vlečného háčku dodávaného s většími Fíky, osazení RC aparaturou a elektromotorem.
            Dodávají se v několika velikostech a třech provedeních. Ty větší o rozpětí 800 a více milimetrů, je možné ovládat rádiem a vybavit pomocným elektromotorem.
Modely se dodávají v několika variantách. Je dobré mít před koupí představu, co od modelu očekáváte a jak ho budete využívat. Vašemu rozhodnutí bychom rádi pomohli přehledem vyráběných typů :
 
1.Házedlo
Montáž házedla : sloupnete krycí fólii na trupu a výškovce, výškovku přilepíte. Křídlo přichytíte pomocí gumičky (případně samolepící páskou, nebo i lepidlem) a za okamžik létáte !
Dodávka obsahuje :
¨      Základní informace a instrukce pro létání
¨      Trup včetně zabudovaného závaží ve špici trupu /vyvážení/
¨      Křídlo
¨      Výškovka
¨      Upevňovací gumička ( a samolepící páska)
¨      Vlečný háček ( přiložený u Fíka 100,120,150)
 
2.RADIEM ŘÍZENÝ VĚTROŇ
Od házedla se liší tím, že nepoužijete vyvažovací závaží. Vyvážení modelu provedete letovou částí radiového zařízení. Doporučené umístění serv, přijímače, akumulátoru a těžiště  najdete v přiloženém návodu.
            Podrobný popis a fotodokumentaci najdete také na internetových stránkách výrobce.
Na objednávku dodáváme :
¨      Vypínací háček pro aerovlek. Zalepuje se do špice trupu. Ovládá se samostatným servem, nebo i servem kormidel, při některé maximální výchylce.
¨      Kompletní RC souprava. Stačí 2-kanálová, pro další použití doporučujeme minimálně 3-kanál
 
2.RADIEM ŘÍZENÝ VĚTROŇ  S EL.MOTOREM
Dodává se ve stejném provedení jako větroň /bod2/. RC souprava musí být minimálně 3-kanálová, dále budete potřebovat elektromotor s vrtulí, regulátor a případně větší baterie.
Elektromotor můžete umístit :
¨      Na pylon. Umístíme nad křídlo, nejlépe do těžiště. Není to moc aerodynamicky čisté, ale má to výhodu při sundání pylonu s motorem (máte RC větroň) – těžiště se neposune, letové vlastnosti se nemění.
¨      Do špice modelu. Elegantnější řešení, také aerodynamicky čistější. O málo pracnější než předešlá varianta a také případný „návrat k větroni“ je obtížnější.
 

 

            Modely vhodné jak pro děti, tak pro dospělé. Jsou téměř připravená k letu, mají promyšlenou a odzkoušenou konstrukci. Vhodně zvolený profil a negativní zkroucení křídel dávají modelům vynikající letové vlastnosti.
            Montáž je velmi snadná, model zprovozníte během chvilky. Připevnění křídel k trupu gumičkou je odzkoušené výrobcem jako nejvýhodnější, jak po stránce spolehlivosti , tak trvanlivosti. Křídlo také není narušeno zářezy, což výrazně zvyšuje jeho pevnost.
            Pokud ale model nehodláte znovu rozebírat ( oddělovat křídla od trupu pro snadnější přepravu), můžete křídlo přilepit – oboustrannou páskou či lepidlem – sekundovým , epoxidovým, polyuretanovým a nebo termopistolí. Tyhle lepidla lze použít i pro montáž vlečného háčku dodávaného s většími Fíky, osazení RC aparaturou a elektromotorem.
            Dodávají se v několika velikostech a třech provedeních. Ty větší o rozpětí 800 a více milimetrů, je možné ovládat rádiem a vybavit pomocným elektromotorem.
Modely se dodávají v několika variantách. Je dobré mít před koupí představu, co od modelu očekáváte a jak ho budete využívat. Vašemu rozhodnutí bychom rádi pomohli přehledem vyráběných typů :
 
1.Házedlo
Montáž házedla : sloupnete krycí fólii na trupu a výškovce, výškovku přilepíte. Křídlo přichytíte pomocí gumičky (případně samolepící páskou, nebo i lepidlem) a za okamžik létáte !
Dodávka obsahuje :
¨      Základní informace a instrukce pro létání
¨      Trup včetně zabudovaného závaží ve špici trupu /vyvážení/
¨      Křídlo
¨      Výškovka
¨      Upevňovací gumička ( a samolepící páska)
¨      Vlečný háček ( přiložený u Fíka 100,120,150)
 
2.RADIEM ŘÍZENÝ VĚTROŇ
Od házedla se liší tím, že nepoužijete vyvažovací závaží. Vyvážení modelu provedete letovou částí radiového zařízení. Doporučené umístění serv, přijímače, akumulátoru a těžiště  najdete v přiloženém návodu.
            Podrobný popis a fotodokumentaci najdete také na internetových stránkách výrobce.
Na objednávku dodáváme :
¨      Vypínací háček pro aerovlek. Zalepuje se do špice trupu. Ovládá se samostatným servem, nebo i servem kormidel, při některé maximální výchylce.
¨      Kompletní RC souprava. Stačí 2-kanálová, pro další použití doporučujeme minimálně 3-kanál
 
2.RADIEM ŘÍZENÝ VĚTROŇ  S EL.MOTOREM
Dodává se ve stejném provedení jako větroň /bod2/. RC souprava musí být minimálně 3-kanálová, dále budete potřebovat elektromotor s vrtulí, regulátor a případně větší baterie.
Elektromotor můžete umístit :
¨      Na pylon. Umístíme nad křídlo, nejlépe do těžiště. Není to moc aerodynamicky čisté, ale má to výhodu při sundání pylonu s motorem (máte RC větroň) – těžiště se neposune, letové vlastnosti se nemění.
¨      Do špice modelu. Elegantnější řešení, také aerodynamicky čistější. O málo pracnější než předešlá varianta a také případný „návrat k větroni“ je obtížnější.