Hledání

Spalovací motory s vybavením >

Zobrazení: zobrazení na řádcích bez obrázků zobrazení na řádcích s obrázky zobrazení v blocích vedle sebe   Položek na stránku: Řadit podle:
Zobrazena 1 položka na 1 stránce.

ObrázekPopis
Motor ASP 7,5ccm RC s tlumičem
Název zboží: Motor ASP 7,5ccm RC s tlumičem
Výrobce: IMPORT
Katalogové číslo: 130041
Stav zásob: zboží není skladem
Cena: 1790,- s DPH vložit zboží do košíku
Dvoudobý letecký motor se žhavící svíčkou 7,5ccm s dvoujehlovým RC karburátorem. Výkon 1,34 kW při 17500ot./min. Hmotnost s tlumičem 450g. výkon 1,79 k při 17000 ot/min
Zobrazena 1 položka na 1 stránce.
 

Spalovací motory MVVS

Modelářské spalovací motory mají v naší zemi velmi dlouhou tradici. Již po válce byla zahájena maloseriová výroba několika typů motorů.Největší rozmach u nás nastal po roce 1952, kdy byla založena firma MVVS / modelářské,výzkumné a vývojové středisko /. Tyto motory vítězily na mnoha domácích i zahraničních soutěžích, naši piloti s nimi získali mnoho úspěchů na Evropských i světových šampionátech.
Spalovací motory i přes nástup el. motorů si v mnoha případech drží svoje posice. Mají některé výhody:
-          příznivější poměr výkonu k hmotnosti
-          vhodné pro makety letadel, automobilů pro jejich realismus, zejména zvukový efekt
-          při velkých výkonech jsou podstatně levnější než el.motor s akumulátorem, enormně velké výkony jsou zatím prozatím nenahraditelné
 
Modelářské spalovací motory lze rozdělit podle několika kriterií:
 
 1. Podle objemu - Vyrábí se od 0,3 až po skutečné obry 240 ccm i více
 2. Podle počtu válců
-          jednoválcové
-          dvouválcové i víceválcové
o        boxery
o        řadové
o        hvězdicové
 3. Podle způsobu zapalování    
-          detonační ….označení    D
-          se žhavicí svíčkou ….označení G / glow /
-          benzinové …. se zapalovací cívkou  I / ignitron coil /
 
4. Podle způsobu ovládání výkonu  
-          Ruční ovládání jehlou karburátoru
-          Ovládané škrtící klapkou, nejčastěji dálkově, radiovou soupravou, proto název RC / Radio Control /
 
5. Podle umístění karburátoru 
-          přední  F / front / ,  
-          zadní    R / rear /
-          boční    S / side /
 
6. Podle umístění výfuku      
-          boční   S
-          zadní   R
 
7. Podle druhu vyplachování 
-          dvoudobé / dvoutaktní /, označení 2T
-          čtyřtaktní  / čtyřtaktní / , označení 4T
                                                 Při stejném objemu mají dvoutaktní motory větší výkon až 
                                                 o 50% než motory čtyřtaktní, které jsou ale tiší a oblíbené
                                                 u maketářů.
 
8.. Podle způsobu chlazení    Modelářské letecké motory bývaly zásadně chlazené vzduchem.
                                               V poslední době přišla firma MVVS s novinkou - vodní  chlazení
                                               těchto motorů
 
9. Podle použití                                   
-          letecké
-          vrtulníkové
-          automobilové
-          lodní
                                             
10. Technické parametry          Nejčastěji se u spalovacích motorů uvádí:
-          základní provedení / bývá již uvedeno v označení motoru /
-          objem v ccm, nebo v objemových palcích / 1“ = 16,4 ccm /
                                                  Proto např. dobře známá „desítka“bývá označována jako .60, patnáctka  .91,  atp.
-          vrtání a zdvih v mm
-          výkon  býval označován v koních k, nebo HP /Horse power /, nyní dle norem správně v kW.  Pro přepočet platí :1 HP = 736 W , tedy  1 KW = 1,36 HP
Dále se uvádí doporučené palivo pro druh a typ motoru, doporučené vrtule pro různou hmotnost a typ modelu, provedení výbrusu / kroužkové, ABC /, případně další podrobnosti.